Je werkt als deskundige voor de geïntegreerde dienst personeelszaken van gemeente en OCMW. Tot jouw takenpakket behoren oa onderstaande taken:
het onthaalbeleid voor nieuwe medewerkers,
werving en selectie
het opmaken van arbeidsovereenkomsten,
het opmaken van besluiten,
het opvolgen van de diverse ontwikkelingen in de wetgeving en zorgen voor de toepassing ervan
het beheren van de personeelsadministratie
het implementeren van de rechtspositieregeling en arbeidsreglement bij het personeel
het personeel adviseren en informeren over sociale wetgeving en andere reglementeringen
Jouw profiel
In het bezit zijn van een bachelor diploma of een diploma dat toegang geeft tot niveau C (hoger secundair onderwijs) en 4 jaar relevante ervaring kunnen aantonen.
Affiniteit hebben met personeelszaken via ervaring en/of opleiding en sociaal ingesteld zijn.
Pluspunten :
ervaring personeelszaken bij voorkeur voor openbare besturen
ervaring bij een openbaar bestuur
Aanbod
een boeiende job in een zeer dynamisch team
een goede verloning op niveau B (B1-B3)
alle jaren relevante ervaring, zowel uit openbare dienst, uit tewerkstelling in de privé of als zelfstandige kunnen meegenomen worden in de berekening van de anciënniteit
een voltijdse arbeidsovereenkomst voor onbepaalde duur